نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4919
-
الف
+

ماجرای خواستگاری عجیب «داریوش ارجمند» بازیگر سریال «ستایش»

«داریوش ارجمند» در مصاحبه با یکی از روزنامه های ایران ماجرای خواستگاری خود را تعریف کرد.

به گزارش آی فیلم2، گاهی اوقات شیوه خواستگاری شکل غیرمعمول به خود می‌گیرد و اگر این موضوع مربوط به چهره‌های مشهور باشد بازتاب‌های زیادی پیدا می‌کند.

«داریوش ارجمند» بازیگر کرکتر «حشمت فردوس» در سریال پربیننده «ستایش» یکی از هنرمندان پرآوازه تلویزیون ایران می باشد که ماجرای خواستگاری او هم بازتاب زیادی در فضای مجازی پیدا کرد.

آقای ارجمند در مصاحبه با یکی از روزنامه های داخلی ایران ماجرای خواستگاری خود از همسرش را اینگونه تعریف کرده است:

«سال اول که در کانکور ، برای دانشگاه مشهد کامیاب شدم در کلاس داکتر علی شریعتی دختری را دیدم که در همان نگاه اول به او علاقه مند شدم. چهارسال در آن دانشگاه درس خواندیم و من همیشه به آن خانم علاقه‌مند بودم، بی‌آن که حرفی بین ما گفته شود.
سال چهارم پس از اتمام امتحانات من در مقابل دانشگاه منتظر ایشان ایستادم تا بیاید، او آمد. با هم سلام و احوال پرسی کردیم و چندقدم بیرون از دانشگاه راه رفتیم. به من گفت: آقای ارجمند با من کجا می‌آیید؟ گفتم: می‌خواهم شما را به منزل برسانم. او متعجب گفت: از لحاظ عرفی خوب نیست. بقیه ما را می‌بینند و من پاسخ دادم: هیچ اشکالی ندارد. هرکس ما را با هم دید شما نامش را بگویید تا من برایش کارت دعوت عروسی روان کنم و این‌گونه من از ایشان خواستگاری کردم..»

«داریوش ارجمند» بازیگر ایرانی متولد 5 اسد 1323 تهران است.

 او دارای مدرک ماستری تیاتر و سینما از دانشگاه پاریس و کارشناسی تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه مشهد است.

وی با بازی در فلم «ناخدا خورشید» ساخته ناصر تقوایی به سینما آمد و در سال 1365 با دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین جشنواره فلم فجر جای خود را به عنوان یک بازیگر خوب و قابل قبول تثبیت کرد.

ارجمند در فلم های «کشتی آنجلیکا»، «جستجوگر»، «پرده آخر» توانا و قدرتمند ظاهر شد. در دهه هفتاد اما کم کار بود. بازی بسیار خوب او در سه فلم ماندگار «آدم برفی»، «اعتراض» و «سگ کشی» نشان از توانایی های او دارد. 

بازی در سریال امام علی (ع) در نقش مالک اشتر شروع دوران شهرت وی بود سپس در دهه 80 و با بازی در نقش «حشمت فردوس» در سریال ستایش به اوج شهرت خود رسید.

درپیوند با این خبر بخوانید:

تصاویری قدیمی از کرکتر «حشمت فردوش» سریال «ستایش»

داستان سریال «ستایش 3»

ماجرای تصادف پسر داریوش ارجمند

«داریوش ارجمند» برنامه به وقت بهار

داریوش ارجمند: «ستایش 3» بیش از فصل های پیشین مورد استقبال قرار می گیرد/ مردم افغانستان هم وطنان من هستند

ب م

نظر شما
ارسال نظر